Ayse2306 Bebişimiz hala ters olduğu için sezeryan günü aldık Salı için. Şuan son 9 ama salıya son 3 gün var malum. Normal doğumu çok istiyorum ama sezeryan fikrine de alıştırdım gibi kendimi 🥲🤲🏻