Greeneyes1997 Kızlarım 28+2 günlük hamileyim çok agirlastim mide bulantılarım geeri geldi bel ağrım fazla ( bende 19 yaşımdan beri bel eğriliği var) bu haftalarda agirlasmak normal mi?
SebnemRasit Greeneyes1997 benimde belim eğri ama onun etkisi bi tık var Tabiki ama diğer türlü bazen dönem dönem olabiliyor o yüzden kendini zorlama nasıl hissediyorsan öyle yap yorma. Yürüyüş yap ama mutlaka çünkü iyice ağırlaşma.
Greeneyes1997 SebnemRasit yürüyüş yapmaya çalışıyorum ama çok tembellestim siz sezeryan mi dusunuyorsunuz normal mi