Hayalgokce merhaba , Ocak ayinca düşük yaptım Nisan başı gibi tekrar hamile idim şuan nasipse son zamanları bekliyoruz , buda çok çok zorlu geçti bol kanamalı enfeksiyonlu ama rabbim müsade ederse bir kaç haftaya kucağıma alacağım, kaybetme korkusu oluyor elbette aynı seyleri yaşayacak miyim endişesi oluyor her hafta doktora gittim her şeyden geri durdum hayatla nerdeyse bağım koptu aman bişey olmasın şöyle böyle derken ama nasip ne ise o oluyormus bu kadar kendimi boş yere sıkmış ve üzmüşüm. Allah ol derse olacak değilse takdir. Ama siz umutsuz olmayın en güzel zamanda olacaktır, bide stres en kötü şey, illa bebiş olsun olsun diyerek yapınca acaba hamile miyim değil miyim diye düşündükçe zorlaşıyor , hayırlı zamanda nasip olur inşallah,😊🤲