Merhaba arkadaşlar benim 2. Gebeliğim ama sağlık ocağı bana hiç bi şekilde aşıya cagirmadilar ben aradığımda ise ilk gebeliginde aşı olmuşsun 5 yıl korumali dediler oğlum daha 3 yaşında yani 5 yıl geçmedi üstünden biraz da umursamaz buradaki ebeler sizler ne durumdasınız