Minislerinannesiiiii hatta ilk dönemde 3 günlük gecikmemde beta ilk 24 çıktı. O zaman sağlıklı olmadığı bu kadar gecikmeye daha yüksek olması gerektiğini söylemişti doktor.
Sonrasında 2 günde bir kan verdim artışa bakıldı 10 gün sonra kese göründü 7. Haftada da kalp atışını duyduk şükür.
Eğer böyle bir durum varsa beta artışını takip et gerekirse başka bir doktora git. Benim ilk gittiğim doktor çok olumsuzdu maalesef ama sonra geç döllenme olduğu anlaşıldı