Brcgrbz halk dilinde ekşi yiyince kız tatlı yiyince erkek derler ama bu durum internetten araştırınca farklı sonuç gösteriyor 🤭 ben de tatlı sevmezdim önceden gebelik dönemi boyunca ömrü hayatımda yemediğim kadar tatlı yedim diyebilirim ve kızım olacak insAllah 🤲🏻😇 bir tanıdığım da ekşi yemiş kızı olmuş belki yediklerimizle de alakası yoktur bilemiyorum 🥰 Allah sağlıklı ve hayırlı evlatlar nasip etsin 🌹