Merhaba arkadaşlar sizlerle ikinci doğum hikayemi paylaşmak istedim. Hamileliğim başından beri çok zordu kanamalar enfeksiyonlar bilmeden röntgene girmiştim en sonda su fazlalığı çıkmıştı. Hep sabrettim dua ettim rabbim mükafatını verir dedim gerçekten de öyle oldu. Belki sizlerinki daha zor geçiyordur sabredin sonu o kadar güzel okuyor ki. 38+2 olmuştum ve Su fazlalığı yüzünden bebeğimin kafası oturamıyor kanala girmiyordu. Doktorum bekleme taraftarıydı ama ben sabredemedim o zaman alttan muayene yapalım dedi . 2 cm açıklık ve yumuşama var yarın gel suni takalım dedi. Ama sancın olur olmaz gel kordon sarkması falan olabilir suyun fazla dedi. Bende hemen internetten baktım o kadar kötü şeyler yazıyordu ki gece oldu uyuyamadım ya sancım olurda hissedemezsem diye 😐 gece üçtü hale uyumamıştım sancı yoktu ama bebeğim kendini toplayıp sertleşiyordu sürekli ve alta baskı hissediyordum. Bu da sancıymış meğer. Eşimi uyandırdım kızımı öptüm annem bizdeydi onlar evde kaldılar hastaneye gittim. Ebe baktı 3 cm hemen yatıralım sancın var dedi. Saat 9 a kadar kendi hafif sancılarımla 5 cm oldum. Doktorun geldi ve suni sancı takıldı. Bu arada sancılarımı yatarak cektim çünkü suyum fazla olduğu için kordon önden gelebilir diye başın yerleşmesini bekledim. En son ebe 7 cm dedi ve sancılarım dayanılmaz hale geldi doğumhaneye çatala aldılar. 10 dk ya gecti ya geçmedi bebeğim doğdu bu kadar çabuk hiç beklemiyordum☺️ Saat 9 da suni takıldı 11 de bebeğim doğdu🥰 doğum esnasında doktorumu dinledim ıkınma dediğinde ıkınmadım bu çok önemliymiş hiç dikişim olmadı çok şükür sonrası rüya gibi yanımda hemen temizleyip giydirdiler baktım o kadar güzeldi ki 🥹 benim gebeliğim hep gerginlikle gecti çünkü 3 aylıkken röntgene girmiştim ve bir çok aksilik enfeksiyon zaten geçmek bilmiyordu bunu yazmamın sebebi de sizlerde yaşadığınız zorluğun biteceğini bilin istedim❤️ Hepinize hayırlı güzel doğumlar diliyorum sorunuz varsa alabilirim..🙏🏻❤️❤️