Btlklnc umena 21+0 bizde :) nisanda dogum görünüyor . Tüm anneler bebeklerıne saglıcakla kavussunlar ınsallah🌸
Sumeyye02 umena benimde inşallah nasipse Nisan gözüküyor hadi birde inşallah tam 22 Nisan olur annesi ile beraber ❣️ kızcem olucak insallah
edb06 umena bugün 23+1. Ben balık burcuyum onun koç olmasını istiyorum 😂 erken gelirse balık zamanında gelirse koç olacak bakalım :)