babygst Bizim insanımız çok kötü gerçekten ağızlarının ayarı yok. Hamile kalırsın yat bunlar iyi günlerin, doğurursun o uyurken sen de uyu bunlar iyi günlerin, yürütürsün okula başlayınca görcn sen bunlar iyi günlerin, konuşmaz konuşunca susmck bak bunlar iyi günlerin…..sanki çocuk değil nükleer bomba var elinde patlamak üzere…
Benim ablamın ikizleri var, evet zor mu zor ama keyifli mi keyifli. Bu senin hayata hangi açıdan baktığınla da alakalı fiziksel dirayetinle de alakalı.
Çoğul gebelikte stres zaten hamilelikte başlıyor çünkü erken doğuyorlar(36 civarı) , ikiz olduğunu her duyan allah sabır versin allah kurtarsın yazık gibi şeyler söylüyor. Doğumdan sonra insanlar gelip ayyy minicik bunlar büyümüyo hiç zayıf doğmuşlar yazık emiyolar mı sütün yetiyo mu vs vs diye darlıyorlar seni bi stres daha. Yardımcı olmaya gelenler birini ayakta sallamaya öbürü ü yürüyerek uyumaya alıştırıyorlar ayyyy deyip cinnet geçirmeye gücün varsa gir bu işe.
Ablam bi cinnetle evdeki herkesi kovdu ne hala teyze dinledi ne anane babane 😄 cillop gibi yetiştirdi valla kızlarını. Bebekler rutin ve disiplin seviyorlar zaten ikizlerin kısa bile olsa bi küvez serüveni olduğu için onlar saatli yemeğe saatli uyumaya alışmış oluyor o düzeni bozmadan kendini de sıkmadan ev işlerinde yardımcı birini de bulundurarak gül gibi büyütürsün. Allah gönlüne göre versin hayırlısını versin inşallah