Arkadaşlar daha doğum yapmadım ve ilk doğumum olacak inşallah o yüzden tecrübem hiç yok. 3-6 ay aldığımız tulumlar 6.aya kadar giyilebiliyor mu ? Yoksa çok mu küçük kalıyor onu bilemedim 😕 baya da çok almışım 6.aya kadar giyer diye sizin fikriniz nedir giyiliyor mu ?