Aselsare hee bak dpgumu baslarıcam demiş demekki doktorun bir skntı görmedi görseydi doppler isterdi her bebek aynı kiloda olmaz 2600 fa gayet ii bi kilo biz 2 yi gecti diye kilosu doktorla birbirimize sarılıp sevindik düşün 36.haftada 2350 olmustu oncesinde 1800 1900 50 gramı zor alıyordu bebegı erken alcaksa sorun yok dısarda daha iyi beslenir hıc korkma. yazdgnı tam okumadım sanırım başta haftan uygun doguma hiç panikleme cnm