Rose4960 21 haftalik hamileyim bazen minik beyaz akinti geliyor dr. Sordum gyno lomexin 600 mg fitil verdi once tereddut ettim kullanmaya bugun kullandim simdide endiseleniyorum bebege bisey olurmu diye 3 gun ara ile 2 fitil toplamda.
_gmzenur_ Rose4960 Bende 2 gündür Neo-Penotran fitil kullanıyorum canım 29+3 haftalığız. Gebeliğimin ilk zamanlarında da kullanmıştım. Allah korusun bu sefer enfeksiyondan sıkıntı olur bebeğine kullan bence doktorun verdiyse.
kbralya01 Rose4960 endişelenmeyin bende kullanıyorum ☺️ Benimde yoğun akıntım vardı 32 haftalık hamileyim doktorum hem fitil verdi hem antibiyotik ilaç. 3 fitil var toplam 1 gün arayla attım hepsini çok şükür geçirdi bile etkilerini 🥹 cidden rahatladım akıntım kesilince. Bebeğimin de keyfi yerinde hareketli hiçbir sıkıntı olmadı yani ☺️
kbralya01 _gmzenur_ gynomax xl fitil verdi içinde 3 tane vardı 1 gün ara bırakarak kullandım zaten ilk kullanımda hemen ne var ne yok temizliyor sabaha ☺️ Antibiyotik ilacımı da içiyorum bugün hiç akıntım gelmedi şükür pazartesi de tekrar kontrole çağırdı doktor ☺️