Bende ikisi de muhakkak alınmalı. bir Göğüsten emerken diğerinden süt akıyor ya da olur olmadık anda akıyor uyurken vs ben ilk bebeğimde çok kullanmıştım 3 4 kutu bitirmişimdir. Göğüs kalkanı da göğüsler alışık olmadığı için yara oluyor ve ya bebeğin yanlış emmesinden dolayı vs. Benim kanamaya başlamıştı artık sonradan göğüs kalkanı ve kremle iyileşmişti bence alınmalı