Dilarnur Devlet hastanesi 13 haftalıkken sordum. 1 ay sonra dedi 😒 Kızımdayken kız hissettiğim için hiç sormamıştım. Baya emindim 😅 Detaylı için başka devlet hastanesinde öğrenmiştim. Doktor kendisi söylemişti. Ordan beni detaylı için başka hastaneye yönlendirdiler orası da kız dedi. Şimdi erkek diye düşünüyorum hissiyatım yok bu sefer ama rüyamda gördüm. o yüzden öyle düşünüyorum Rabbim sağlıklısını, hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️