E0558 35+5 Kızlar bugün doğum temizliği yaptım lavaboya gittim kanamam olmuş çok degil iki parmak kadar doktora gitmeli miyim😥😥
bebekveannesiii E0558 Ya Allah aşkına buda sorumu ?? Haftan ileri belki açılman var gitsene buraya soracağına. Biz gitme dersek gitmicek mısın?
Esesesssss E0558 niye gitmiyosun ki ? Kanamadan sonra doğum oluyor en azından müdahale ederler bebeğe
baby3_ E0558 burda gitme birşey olmaz desek içiniz mi rahatlayacak. Kanama diyorsun pess ! Çoxuk senin çocuğun ister git ister gitme. Bu ne rahatlık anlamıyorum . Gitmesem olmaz mı diyorsunuz
Esraliiii Pijamaskeliler valla ısrar ediyoruz git diye anki gezmeye git diyoruz kanama var gitmsesm olur mu ne demek
mysweetbabyy Esraliiii nokta kadar görsem giderim 2 parmak kan görmüş gitmesem olmaz mı diyor bazen bu formda okuduklarım beni hayrete sokuyor
E0558 Tam açıklamak istemiyorum ama o bölgede kaşıntı oldu kan kaşıntı dan mi geldi diye emin olamadım o yüzden tereddüt ettim
Esraliiii E0558 kızma değil aylarca siz tasıdınız az bilemolsa gitmeniz sart en azından içiniz rahat eder