Kızlar gebeyken saçlarını boyatan oldu mu ?
Hemsireanneeeee 16.haftada boyadım kuzum.
Hemsireanneeeee Gratisten bitkisel boya alıp sürdüm
1Gunes ilk 3 ayda boyamayın diye bir şey duydum da acaba aslı var mı merak ettim ya
4 aydan sonra bitkisel boyayla boyadım.
Hemsireanneeeee evet kuzum bende o sebeple 4.aydan sonra boyadım.
1Gunes tamam teşekkür ederim canım 🌸
Ben 28 haftadayim hala boyamadim dogurana kdrda boyamayacgm