Tatlisanne bende 2gecedir hiçç uyuyamıyorum. Son 1-2aydır mide yanmam oldukça gaviscon içiyodum(doktorum vermişti). Ama 2gecedir saat başı mide yanmasına uyanıyorum şuanda çokk kötüyüm şurup içiyorum 1saat sonra etkisi geçiyo, süt içiyorum yaklaşık 40dk snra etkisi geçiyor. Doktorumla iletişime geçtim hemen mide koruyucu ismi verdi onu kullan die ama daha fazla ilaçta kullanmak istemiyorum :( canım çok acıyo bende çokk kötüyümmm