Likayolcusu erkekanne34 ben tavana asılı hamak alıp yatağımın yanına astırdım çok rahatt makrome bi hamak bi dokunsam bayaa ızun sallanıyo ve bebeğimde çok seviyor çevremdeki herkez benden sonra aynısı aldı onlarda memnun
erkekanne34 Likayolcusu sepet beşik veya park beşik almak istiyorum ama kararsız kaldım öneriniz için teşekkür ederim 🌸😊
Likayolcusu Ikra33 benimkinin aynısı bulamadım ama bu da benziyo 😊 ölçüsünü bilemiycem ama kızım 16 aylık hala içinde rahatça uyuyabilşyır düşme riski de hiç yok https://ty.gl/ygpfrvvzxs
Likayolcusu Ikra33 satıcı yorumlarına baktım da benimki ile birebir aynısıymış canım gözün kapalı al çok çok kullanışlı 🌷