Kilo alıyorsa ve 4-5 bez Dolduruyorsa karnı doyuyordur benim doktorum 2 saatte 1 emzirir dedi 2 saatte 1 emziriyordum ama bir emzirme 1 saate yakın sürüyordu şükür şimdi azaldı 3 saatte 1 emziriyorum çok düzenli değil saatler ama daha rahat ilk zamanlara göre ilk zamanlar emmek istiyor