Htccccc Merhaba kızlar… 7 aylık hamileyim şubatta doğum yapacağım Allah izin verirse. Ama normal doğum yapamayacağım gibime geliyor sezeryan istiyorum ama bazıları diyor ki sonrasında çok sıkıntı olur ameliyat yeri acır geç iyi olur tarzı konuşmalar. Normal yap yapamazsan sonra sezeryan ol diyorlar
Lizbonn Htccccc Yani yapabiliyorsan önceliğin normal olsun. Olmuyorsa sezaryan olman daha iyi bence de 🥲
Kiwi12 Htccccc en sağlıklısı bebek ve snein için toparlanma süreci için en iyisi doğalı normal tabiki de ama. İşte durum farklı seyreder. Falan mecburi sezeryan olursan onun içinde yapacak bişey kalmıyor tabi hayırlısı ama.secme hakkım.olsa normal derdim
Ikra33 Htccccc benimde Şubat’ta ben pek doğum seklini düşünmüyorum bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle gelsin ☺️🌺
Nurr_22_22 Htccccc benim doğumum da şubatta ikisinden de çok korkuyorum gönlüm tabiki de normal doğumdan yana ama acısı nasıl bisey bilmediğimden çekiniyorum sezaryan da kaç kat kesik dikiş var ondan korkuyorum amannnnnn
Bayancorek Htccccc Bebek kendi seçiyor nasıl geleceğini, şimdiden düşünmeyin. Allah hayırlısını nasip etsin. Ben normal ilerliyordum son anda kendim sezaryen istedim alın bir an önce diye, sonrasında da sorun yaşamadım çok şükür. 🌸🤗
zeynepaylaipek Htccccc benimde doğumum Şubat’ta inşaallah. İlki normal oldu buda normal beklenir süreç nasıl ilerler sonunda ne olur bilemiyorum ilk doğumum zor olduğu halde gerçekten iyileşme hızı çok hızlı oluyor sezeryani hiç bilemiyorum tabi ama normal doğumda hemen ayaklanip hayata devam ediyorsun
Deletedmom_33 Htccccc Ben zorunlu Sezeryan oldum. Ameliyat sırasında anesteziden kaynaklı bulantı hariç hiçbir sorunum olmadı. Sonrasında da yeeni kesik tabiki yürümeye kalkınca acıyor ama ne kadar çok yruruseniz ağrı azalıyor. Hiçbir zorluğu olmadı sezeryanın bende Eve geldikten ertesi gün veterinere gittim. Günlük hastaneye gidiyordum. 1 haftada istediğim şekilde uyumaya başladım göbek üstü dahil
Burcinnil Htccccc bence sezaryan normal doğum psikolojik olarak bi travma bende sezaryan oldum ilk doğumum da Şuan hamileyim yine sezaryan düşünüyorum biraz da doktoruna bağlı eğer doktorun iyi olursa çok zorlanmazsın beni de sürekli korkutuyorlardı toparlanamazsın kalkamazsın diye gayet de çabuk toparlandım biraz da sana bağlı tabi ki senin için en iyisi neyse o olsun ☺️🙏🏻