Sulte İkinci gebeliğim oğlumda sezeryan oldum ama çok kötü geçti zor toparlandim şimdi ikincide mecbur sezeryan olcak ama ben korkuyorum oğlum 3 yaşında nerdeyse ilgilenecek kimse de yok nasıl bakicam ikisine nasıl ayaga kalkicam dusundukce daraliyorum
Gamzer Sulte Benimde ilk doğumda toparlanmam çok zor olmuştu canım. Ama ikincide 4 5 güne toparlandım kendi işlerimi yaptım, çocuklarıma baktım. Merak etme sana muhtaç bir yavrun daha olduğu için yatmaya fırsatın olmuyor. 🧡 Sağlıkla kucağına al insallah