3 gün önce gece saat 3 de kanamam oldu sabah kadar bekledım sancılarımda vardı kesın doğar dedım . Hastaneye geldık sancı gözüküyordu ama açılmaya daır hıc bır şey yoktu . Eve gıt dayanamaz sekılde olunca gel dedı yada suyun gelınce dedı . Gıttım 3 gün bekledım ama hıc bır şey yoktu takı dün geceye kadar . Dün gece kaynanam sağolsun bizde kaldı aşırı derecede sıddetledı sancılarım hastaneye geldık ve 1 cm açıklık vardı . Ilk doğumum sezeryan odugu ıcın yatış verdı . Baktı sancılarım ağır gelıyor bir iğne yaptı rahat rahat 4 saat uyudum yorulma doğumda çok ihtiyacın olacak dedı . 4 saat sonra yıne sancılarım başladı uykum vardı okadar coktukı ama dıkıslerım patlamasın dıye sadece nefes egzersızı yaptırıyorlardı . Ve bu çok zordu saat 14 cıvarı afederdınız kaka yapıyor gıbıydım anne tuvalete gıtmem lazım kakam gelıyor dıyorum ama nasıl bağırıyor annem sakın kalkma doğum başladı o kaka deyıl dedı yattım hemen doktorları çağırdık evet kızım gelıyordu . Ama o süreç çok zordu sadece okunmak lazımdı bagırırsaam dıkıslerım açıla bılırdı . Ve başardım zor olsada ıkınarak bağırmadan çocuğumu doğurdum şükür . Güzeller guzelı bır kızım 4 dıkısım oldu 😂 en güzelide oğlum kardesını gördüğü Andı o anı hıc unutamıycam . Bu arada bana sunu sancı verdiler zordu ama dayanmak lazım Allah bekleyen bütün annelere sağ dağlım kucağına versın 🤍