Bebekliannee epidural de bende böyle birsey duymuştum ya katater kalması da bel ağrısı bırakıyormus falan. Benim doktorum Hacettepe de ilk doğum da bu anesteziler hakkında konuşmuştuk biz hastane olarak kesinlikle spinal tavsiye ediyoruz demişti. Hem daha rahat hem uyuşması anında oluyor hemde vücudun uzun süre uyuşuk kalmayarak hemen toparlanmaya yardimxi oluyor demişti