Ylmaz Ege3507 bnmde 75 lik glikozla ölçüm yapıldı 2.saat 186 cıktı. Doktor yüksek dedi ve diyet basladım. 10 gün sonra tekrar kontrole gidip açlık ve tokluk kan şekeri ölçümü yaptırıcağım
almilakusunannesi Ege3507 şeker tarama testinde 185 1.saat 147 2.saat çıktı. Kendi ölçümlerimde tokluklar 160-200 arasıydı şuan düzenli beslenme ve insülinle açlıklar 82-90 arası tokluklar 130-145 arası oldu
Kucukcicek61 Testte mi anladınız yoksa önceden şüpheleriniz var miydi? Bende aşırı ağızda kuruluk yemekten sonra tarif edemediğim acayip halsizlikler yanmalar, su içsem dahi geçmeyen içimin yangını ağız kuruluğu vs. Şekerden şüpheleniyorum 12+5 haftalığım ama
Ege3507 almilakusunannesi benim diyetle iyi simdilik yarın ölçümleri goturcem dr a bakalim ne diyecek diyet zor valla