Gizem Ada koyacağız inşallah aslımda Mila ‘ydı değiştirdik doğuma kadar değişmezse bakalım.bende duru,defne,Nil, miray,meyra,neva,Asya,özgü,kumsal bunları beğeniyorum cok dini ve ağır isimler koymayın bence hastanede çalışıyorum ve çoğu çocuğun taşımadığını düşünüyorum anlamı güzel olsun yeterli bence.mesela Muhammed eymen çok konuluyor ve beyin cerrahi nörolojik hst çoğu bu isimde