Aysesakar Merhaba kızlar bugün 38+5 im ve çatı muayenesi oldum doktorum kan gelebilir dedi hastanede lavaboya gidip baktım sildim evet kan vardı geçti ama akşam oldu iç çamaşırımda kan gördüm sürekli böyle gelecek mi Bi bilgisi olan var mı
Nuray08 Aysesakar buhun bende rahim incelemesi var dedi doktor çatı muayenesi yaptı bayağı kan geldi bu kanama devam eder endişelenme dedi bu Nisan değil dedi ama ne kanı olduğunu gerçekten anlamıyorum sonra hafifledi kanama az önce gittiğimde benimde böyle Nisan gibi geldi ama akıntıya karışık gelmiş olabilir Nisan sanıyor olabiliriz agrilar çoğalır şu gelirse dogum başlıyor demektir bence 2. Gebelik ama ilkinde hiç böyle şeyler yaşamadım
Nuray08 Aysesakar seninde xati muaynesinden sonra alt karin bölgede ve vajende ağrın oldumu benim oldu daha yeni yeni geçmeye başladı agri hiç yuruyemiyordum
Aysesakar Esrauysal evet ama acaba bu nişan mı çünkü baya kanlı Bi şekilde gördüm iş çamaşırımda sancım falan da yok
Esrauysal Aysesakar işte bende öyle olabilir mi acaba diyorum benimde ilk bilmemki 🤷♀️başıma gelse nişan bile ola bilir derim yani doğar bebiş artik gün gelmiş sancin falan olursa nişan demekki
Aysesakar Nuray08 evet akıntıyla karışık gibi ama ağrım sancım falan yok nişan geldikten sonra ağrı geliyor bildiğim kadarıyla
Aysesakar Nuray08 evet evet baya ağrı var sağa sola dönemiyorum o derece ama normal sanırım doktora sordum normal Bi durum dedi