eminegulbalci Sehnazs5 Zeynep ismini çok seviyorum bende kızıma Zeynep Ela koyacaktım ama teyzemizin kızının adı olduğu için sadece Ela koyuyoruz. Zeynep Sare çok hoş olmuş bence. Ayrıca Zeynep’in anlamı çok güzel
Sehnazs5 eminegulbalci bende çok seviyorum özellikle babam istedi Zeynep ismini halamın ismi de Zeynep sevmediğim için kafam karıştı 😂
Sehnazs5 Esrauysal bizde önce hüma sare düşündük sonra Zeynep sare ye döndük karar veremiyoruz Şuan Zeynep Sare mi sare mi diye 🥰
Tbsra95 Sehnazs5 benim kardeşlerim e aile de biz ilk ismi söylüyoruz okulda ikinci ismi söylüyorlardı yardımcı oldum mu bilemiyorum