Zehraa3 Kızlar adetime 9 gün var bugün test verdim negatif çıktı ama feci kasık ağrım var ve ben hiç korunmuyorum alerji iğnesi için yaptı doktor acaba negatif ama olabilir mi gebelik bilmiyorum ilişkilerim hep korunmasız yani çok agrım sızım var akıntım çok hep ıslak vs bilemedim tatildeyim de nasip 🤲🏻
1erkekkannesiiii Zehraa3 canım biz nasıl bilelim gecikme de olmamış ki adete çok var. Regl olmazsa gecikirse kan verirsin sonuç cıkar. Bide akıntı ağrı normalde de oluyor ya ayırt etmesi zor. İnşallah en kısa sürede bebek haberi verirsin bize hayırlısı olsun 🙏
abmsenol Adetinize daha 9 gün varsa idrar testinin negatif çıkması normal, embriyo oluşsa da yerleşmesi,beta hcg bin önce kanda yükselip sonra idrarda pozitif olması fln zaman alan şeyler, bazen ovulasyondan dolayı da kasık ağrısı olabiliyor
Zehraa3 abmsenol kan testi yaptılar alerjik iğneden oncede onu diyorum çıkmadı ben hıc korunmam o yüzden zaten tutmadı hiç nasip tabi