Kızlar adetime 9 gün var bugün test verdim negatif çıktı ama feci kasık ağrım var ve ben hiç korunmuyorum alerji iğnesi için yaptı doktor acaba negatif ama olabilir mi gebelik bilmiyorum ilişkilerim hep korunmasız yani çok agrım sızım var akıntım çok hep ıslak vs bilemedim tatildeyim de nasip 🤲🏻