Geçmiş olsun , 36 haftalık hamileyim . Geçen hafta böbrek taşından 3 sefer ameliyat olmak zorunda kaldım . Allah yardımcınız olsun . Şuanda böbreğimde katater takılı. Hafife almayın. Bebek büyüdükçe böbreğe baskı yapıyor ve ağrılarınız artacak . 10 gün kadar hastanede yattım. Parol dışında herhangi birşey yapamadılar , 2 saat etkisi olan parol, sabahlara kadar sancı çektim . Anestezisiz ameliyatlara girmek zorunda kaldım. Umarım siz bunları yaşamadan atlatabilirsiniz