Blgumyomay 1,5 yıl önce onda doğum yaptım 24 haftada başladım çok yoğun doktor olmasına rağmen çok ilgiliydi uzun süre bakıp konuşuyordu ben normal doğumdan korktuğum için sezeryan istedim baya beni fikrimden çevirmek için çaba sarf etti hatta haftaya kadar düşün fikrini değiştir süre veriyorum başarabilirsin diye çok motive etti ama ben yapamadım sezeryan oldum ama çok çabuk ayağa kalktım doğumdan sonrada ilgiliydi