Tugceeylul ben 37. Haftaya kadar özele gittim ilgisizlikten isyan ettim artık . 1 haftadır şevket yilmaza gidiyorum . Özel de görmediğim ilgi anlayış kesinlikle burada var. Tamam ultrason sırası bekliyoruz doğrudur ama doktorlar da ebelerde çok anlayışlı ve detaylı ilgileniyorlar benim için önemli olanda bu. Keşke en baştan oraya gitseydim. Zübeyde sakin gitmeyin oraya acile gittiğimde oradaki hemşireler bile mecbur kalmadıkça buraya gelme dediler. Yani maddiyatla alakası yok ben şevket yılmaz ozel den daha iyi olduğunu düşünüyorum. Ve ebelerde tecrübeli dogumhaneye bile çıktım görüştüm yani😀