Syd53 Bu resimdeki anahtarlıktan yapmak istiyorum nasıl yapabilirim acaba fikri olan yapabilen var mi acaba ?
Semaaaa1 Syd53 anahtarlık kalıbını alıp ipi sarıyorsunuz bukadar basit ☺️ ben kapı süsümü ve hedşyeliklerimi kendim yaptım. Bulut gökkuşağı makromeden kapı süsü yaptım hatta. Sizinki daha kolay bu ip bu şekilde satılıyo etrafına sarıyosunuz tamamdır :)
Syd53 Qnl ahaha oda iyiymiş ama ilk çocuğum ve kendim yapmaya heveslendim çokta değil az yapacağım yakınlarıma anı kalması adına ☺️