elifiii Oznur07 Allah kolaylastirsin, gonlunuzu ferah tutun hersey iyi olacak deyin. Stres hormonlariniza negatif etki eder, birakin siz elinizden geleni yapmissiniz, olacak deyin. Dualarim sizinle.
essyagiz Oznur07 Allahım hayırlısıyla hamile olmanızı nasip etsin inşallah, hayırlı evlatlar nasip etsin👼🏻
cito83 inşallah tutar enzor bekleme sürecine gireceksin sonuç için bunu 4 aşılama 3 tüp bebekte bekledim nekadar heycanlı olduğunu çok iyi anlıyorum inşallah ilkinde kuryulursun bu stresten
Seherr Canım benim dualarımız seninle allah inşallah sana ve isteyen herkese nasip eder ❤️ Sakın stres yapma olumlu düşün hayırlı haberlerini bekliyorum 😇😇😌
Oznr Oznur07 hayirli evlatlar nasip etsin sana insallah. Son raddeye gelmissin artik dua vakti sadece beklemek sıkıcı 2 tarafına da hazirla kendini sana tavsiyem. Belirti arana sakin strese girersin. Bende hic belirti olmadi tutmadi dedim ikinciyi de ozel de yapalim dedik düşün. Ilk 2 gun yat yemek bile yapma sonra normale dön. 10 gunden once test yapma cikmayinca haliyle üzülürsün tam 10.gun silik cikti benim Haberlerini bekliyorum 10 gun sonra.
yasfat Hadi InsAllah tutar evet sakin belirti arama bende belirti yoktu 1haftaya artik ayaklanim kesin tutmadi dedimokiyorum herkes kasik agrisi gogus sizlamasi bilmem ney bende tik yok neyse dayanamadim 7.gun erken gebelik testi yaptim poztif inanmadım normal test oda pozitif9.gun kanda pozitif 2hafta sonra kalp atisi kese simdi 21+1 günlük oldum ve ınan gerçekten çok ağır stres altindaydim başka nedenlerden dolayı Rabbim ol diyince oluyo tavsiyem elini karnına koy3ayetel kursi3ihlas 3felak3nas suresini oku ve allahumme bari allahumme halik allahumme musavvir bol bol oku yatmadan oncede bunları oku ve abese süresi ayet sayisini unuttum sen bak ben yazarım bunları oku ben hala devam ediyorum bunlara bebisler su anda tekme atıyorlar😊 dualarla donuyo dünya Allaha emanet ol
Duyguvv Kızlar peki ilaçları iğneleri ne zaman bıraktınız bende 2 denememde tüp bebekle 6+5 haftalığım ilaçlar neysede günde 3 tane iğne yaptırıyorum göbek bacak mosmor kalçadanda Protestan yaptırıyorum İnanın yer kalmadı iğne yapacak acıdan oturamıyorum daha ne kadar devam Edicek iğneler 🙄🙄
Hiradila Duyguvv kan sulandırıcı doguma kadar dedi bana doktorum prosgestan hapınıda günde 3 kere fitil olarak alıyorum.kalçadan igneyi bence kalp atısını duyunca bıraktırır fitile gecersiniz.Neden günde 3 defa igne?
Oznr Duyguvv en son catlatma ignesini vurdum. Yumurta toplandiktan sinra 4 gun farkli ilac kullandim daha igne vs kullanmadim he sadece crinone jel e devam ettm igne niye acaba hala
yasfat Duyguvv crinone 12yekadar proluton dusuk onleyici en son gecen hafta bitane yaptim oda bitti clexane hala devam benim 10cesit vardi balik habi folik asit estrofem proluton clexane crinone glifor bunlar iste simdi sadece clexane var ayriyeten Ferro sanol oda kan yapici