Bugun 36+5de çatı muayenesi oldum biraz stresliydim burada başlıklarda okuyordum olumsuz sonuçlananları ama aksine benimkisi hiç acımadı rahat bıraktım kendimi boşuna korkmuşum🤣 Kızlar hiç korkmayın cesaretli olun hiç zor birsey değil kasmayın yeterli😁😁