elifcicek_07 Merhabalar anneler anne adayları 17 hafta olduk bugün bütün gün elim karnımda gün içinde bir kaç hareket dışında çok bir şey hissetmiyorum iki düşük olunca da sürekli kıpırdasın hissedeyim istiyorum. 10 güne bir gidiyoruz doktora ama yinede kalbim ağzımda sürekli bu kadar hareket iyi mi ben mi evham yapıyorum. Sanki sürekli hissedersem içim daha rahat edecek gibi hissediyorum şekerli şeyler yiyip akşama kadar elim böğrümde geziyorum
ParildayanYildiz elifcicek_07 çok stres yapma öncelikle canım ben ilk o haftada sadece günde 2 3 kez anca gidiklama şeklinde hissediyordum çok normal şuanda az hareket etmesi
elifcicek_07 ParildayanYildiz birşey inip kalkıyor sürekli sağ tarafta oluyor sadece. Az evvel arabada elim orda değilken hissettim birde sabah bir kaç kez o kadar 18 haftada falan biraz daha güçlü ve sık hisseder miyim?
Ellia Canımm ben de nerdeyse hiç hissetmezdim ne zaman 24,25 haftaya geldim o zaman başladı hareketler iç karnın geniş olduğu için bebekte ufak olduğu için hissetmiyorsundur güzel düşün soluna yat okşa narince karnını yeter 🤗
elifcicek_07 Ellia bebeğimiz normal haftasından büyük boyu da babadan dolayı uzun olacak dedi bende biraz erken şişince sanki duymam gerekmiyor mu? İçim durmuyor işte 🥺
ParildayanYildiz elifcicek_07 MaşaAllah şuan yeni yeni hissettiğin için öyle ama gayet güzel bana kalırsa 20.haftaya geldiğinde çok daha net hissedersin hiç telaş yapma
Ysmnrn elifcicek_07 17 de bi karıncalanma şeklinde ve sadece soluma yatarken hissediyordum bugün otururken bile çok sık hissettim. Benim karıncalanma şeklinde sanki balık kayıyor gibi bir his oluyor. Bebek hareketidir diye yorumladım 🥹
elifcicek_07 Ysmnrn ben o şekilde olunca anlayamıyorum hep bağırsakta gaz hareketleri ile karıştırıyorum ama aşağı yukarı inip kalkan bişey olunca emin olabiliyorum
Ysmnrn elifcicek_07 valla gazla ayırt edince hareket oluyor sanırım☺️ çok garip bir his zaten. Hayırlısı olsun inşallah