Merlin 37+5 haftalık hamileyim vajinamda batma var nisanımda 3 gün once geldi acaba dogum baslayabilirmi
Melek_29A Merlin ay benimde aşırı bir batma var yuruyemiyorum rahim agzim incelemiş epey ama Nişan gelmedii