Merhaba kızlar 36+4 evin içinde sütyen takmıyorum sadece tişörtle dolanıyorum yani sütüm var mı yok mu bilmiyorum ama gogsumun olduğu kısımda bakıyorum tişörtüm lekelenmis ama ben ıslandığını hiç fark etmiyorum yani acaba süt olsa ıslatmaz mı yada ben hissetmem mi diye düşünüyorum ve göğüs ucum çok hassas bir haftadır göğüs ucu kremi kullanmaya başladım. Yani diyeceğim sizce süt mü leke yapıyodur böyle