Fatosbulut Kızlar ateş ölçer de hangi marka daha iyi ? Birde 10 haftalık gebeyim neler almam gerekiyor zamlar gelmeye başladı yılbaşından sonra da daha çok gelecek şimdiden bi kaç şey alıp koyayım diyorum
Summerwine Fatosbulut hayırlı olsun canım.Once büyükleri almaya çalış zamlar malum.Bebek arabası,işte oda yapacaksan oda takımı yapmayacaksan dolap gibi unisex kıyafetleri de alabilirsin zaten doktorun ve makinesi iyiyse 2 haftaya kadar öğrenirsin cinsiyetide
-minikkelebegim- Fatosbulut Fatosbulut e bebekten baby plus aldım fiyatı diğerlerine göre uygun İNŞALLAH memnun kalırım 😊
Fatosbulut Summerwine o zaman puset arabadan falan başlayayım ben , cihaz nasıl bilmiyorum ki ama inşallah iyidir 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman belli olur belki 😊 çok teşekkür ederim
Fincan Birçok doktor Omron kulaktan ateşölçer öneriyor ben de onu alacağım. Bütçeniz uygunsa deneyin derim. Çevremde memnun olan da var.
Cey-cey Fatosbulut valla e bebekten weewel marka aldım 300₺ ye bugun geldi evde kol altından ölçen de var onla olçüyorum arasında nerdeyse 2 derece fark var bi kaç kişiye sordum kol altından ölçen ucuzlar daha güvenilir diyormus doktorlar bende geri iade edicem Bugun 50 kere ölçtüm hep bi fark var
KayraVeAnnesi_06 Fatosbulut Çok araştırdım , en iyi markalarda bile kötü yorum vardı. Hartmann veroval hem alından hem kulaktan ölçer aldım . Gayet güzel ve hızlı ölçüm yapıyor 🙏🏻
ada22 Fatosbulut braun bnt 400 aldım. Alından ölçer, sessiz özelliği de var. Sıvı yüzey de ölçüyor, bebek doğunca banyo suyu sıcaklığını da ölçerim dedim.