Betul0707 sonnenschein canım benimki contours marka Amerika’dan geldi ama burda en çok pregoyu öneriyorlar
tugbacns sonnenschein biz prego ibiza pro modelini aldık kullananlar memnun olduklarını söylediler inşallah biz de severiz nasipse ☺️
Rozmari Sevvl puset takılıyor mu joie ye ben de ebebekte sitede gördüm fakat mağazada yoktu yenidoğan için uygun mu
sonnenschein Sevvl ben de almak istiyorum hem erken diye çekiniyorum hem de herkes pahalanacak al diyor kararsız kaldım 15.haftadayız 🌸
Sevvl Rozmari sanırım oynamıyor canım puseti markasını yaz özelliklerine bak emin olamadım yanlış bilgi vermıyim size🥰
Asyabuse Chicco ohlala twin 2 aldım canım henüz kullanmak nasip olmadı ama acıp kapaması kolay, sürüşünü evde denedim gayet iyi, piyasanın en az yer kaplayan arabasıymış. Pusetsiz ama tek parça yani. Ben internetten aldım 6.500e
Susen2 sonnenschein ben de chicco ohlala aldim. Piyasadaki en hafif arabaymis, altli ustlu olunca katlamak arabaya sokmak vs zor oluyormus. Ikizi olan arkadaslarim onemli olan kullanim kolayligi hafiflik dediler, bakalim ben de daha kullanmadim,
Nur_089 Bende prego tercih etdim onlü arkalı ama 2sene kullanıp ınglesina skech alcam prego sadece ilk bir sene kolaylık oluyor sonra çoçuklar büyüyünce inip binmesi zor olacak