İyi akşamlar kızlar. Hamile olmadan öncede arada oluyodu. Benim bazen aldığım nefes bana yetmiyo gibi boğuluyo gibi oluyorum derinden nefes almaya çalışıyorum onunda sık sık tekrarlıyorum kalbim sıkışıyor bazen derinden de nefes alamıyorum. Neyden kaynaklanıyo olabilir. Bebeğim olmadan önce önemsemiyodum ama şimdi onunda oksijene ihtiyacı var ben böyle bir durumdayken o nasıl diye düşünüyorum. Nefes alamamak çok kötü