Cagmer rkymrsn ben de 38. Haftamdayım bazen belimde de oluyor bacaklarımda da ama sancı olmadığı belli vurup vurup geçmiyor adet olacak gibi ağrıyor dün sordum doktora normal dedi sancıyı anlarsın zaten duramazsın yerinde dedi.
Sevval1 rkymrsn ya gaz sancısı gibi ağrı giriyor kasıklarıma yerimde duramıyorum sonra geçiyor sanki afedersiniz gazımı yapsam rahatlayacağım acaba doğum mu başlıyor anlamak ne kadar zor