Sarperinannesi Merhaba arkadaşlar bugün hemogram testimde kan değerlerim düşük çıktı, 35. Haftanın sonlarındayım, yeni bir kan Demir ilacına başlıyorum sizce kan değerlerinin düşük olması normal Doğuma engel midir, dr Uyla bu konuda konuşan var mı aramızda?
Poncikk Sarperinannesi kan değerlerinin düşük olması hiç iyi birşey değil kan ilaçlarını zamanlı kullan yoksa allah korusun kan takılır