Rmysbyzt Kızlar doktor %90 kız dedi gösterdi hatta ultrasonda kendisi. Fakat bazıları cinsiyet değişir çokta kız diye düşünme erkekte olabilir diyor. Böyle bişey var mı bende tek tük alışverişe başlamak istemiştim bi emin olamadım yani
Mhrbn44_ Rmysbyzt 12.haftada erkek dedi doktor degismedi 31.haftadayiz biseyler almak istiyorsan ara renk esyalar alabilirsin insan hevesleniyor birseyler almak icin😊
MMelissaaa- Rmysbyzt bana da 16. Haftamda %99 kız dedi doktorum. Ama çevremde herkes kafamı karıştırıyor değişebilir diye organ taramasını bekliyorum bende Salı günü gideceğim bakalım değişecek mi
Leilani Rmysbyzt o haftadan sonra değişeceğini sanmıyorum. Değişen vardır ama Nadire’nde o haftalarda bence
yagizegemom Rmysbyzt ayy ben düştüm o hataya 17 de kız dediler Detaylı da erkek olduğunu öğrendim ve bişeyler almıştım 🥲
Sevl Emin değillerse organ taramasını bekle netleşir bana 12 de erkek dedi doktor 24 haftalığız değişmedi
Rmysbyzt MMelissaaa- evet benimde kafamı karıştırıyorlar sevinemedimde yani. Tabi erkekte olsa kızda evlat her türlü sevilir cinsiyet ayrımı yapmıyorum ama merak ediyor insan
Fatmasevimyaras Kizlar bugün cinsiyeti öğrendim doktor oğlan gözüküyor dedi 1 ay sonra detaylı ultrasyona gidicem bugün 3 lu test yaptirdim
Esilesila https://mutluresim.com/image/q5whj https://mutluresim.com/image/q5raL https://mutluresim.com/image/q5NQH https://mutluresim.com/image/q5mYQ
Asli2023 Rmysbyzt ilk iki hamileligimde doğuma kadar kiz dediler erkek oldu..üçüncüde 26haftaya kadar kiz dendi erkek olduğunu öğrendik…şimdi de dorduncuye hamileyim 19.haftaya kadar kiz dendi detaylida erkek olduğunu ogrendim
Aysesen19 Asli2023 detaylıya girmediniz mi hiç birinde bi de devlet hastanesine mi gidiyordunuz özel mi yanıldı böyle
yagizegemom Rmysbyzt bekle valla canım kesinleşsin öyle al ben şimdi aldıklarımı ne yapıcam diye düşünüyorum 🤦🏻♀️
Bebeto1 Bende 19 haftadayim kesin değil yanilabilirim diyo 2 kere kesin bisey demiyor göremiyorlarmi acaba Anlayan varsa bilgi tahminde bulunun kizlar