Sevl bende quatr ilacı kullanıyorum ama 12 saatlik açlık istiyorlar ben şu bile içmemeliyim sonuç değişmesin die önemli bakın ben yaptırdım sınırdı ama sonrasında dahiliye tarafından bakıldı ve şekerim çoktı 28 haftada suan 33+3 haftadayız insülin kullanıyorum