Fincan Hanımlar Samsun Ondokuz Mayıs Hastanesi nde doğum yapan, doktor önerisi olan var mı, tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Misrax Fincan 8 marta kadara dogum olacak inshallah benim ikinci bebegim peş peşe oldu sezeryan olacak kesin zaten sizin doğum nezaman gittiginiz doktor varmı bense prof handan celike gidicem inshllah
Law55 Senus Ayşe Zehra Medicana Hastanesine geçti artık OMÜ de çalışmıyor ne yazık ki OMÜ yü çok bilmiyorum ben kadın doğuma gidiyorum merkezde oturduğum için
Senus Misrax Allah sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah öncelikle .. Ben 8+4 teyim şuan Ayşe hocaya gidiyorum ama omü ye de devam ediyor diye biliyordum. Çok kibar nazik halden anlayan güven veren bir doktor tercih etmemin sebebi o .. kanamam oldu başta Allah’ın izni sonra Ayşe hoca sayesinde şuan iyiyim.. arkadaşlarımda hep Ayşe hocaya doğum yaptı çok memnun kaldılar o yüzden tercih ettim .
Fincan Misrax benim de 7 si görünüyor 🙈 ben başka ildeyim doğumu orada yapmak istiyorum. Ayşe hoca eskiden benim de doktorumdu ama Medicana da şimdi. Bazı günler Omü ye gidiyormuş ama doğuma falan girmiyor. Henüz bir doktorum yok orada ben de arayış içindeyim.