Hep uzanma derler ama kendinize yüklenmeyin bir şey olmaz Allah ın izni ile, ben de çok yaşadım boyum kısa mecburen mutfakta çok iş yaptım o şekilde bir şey olmadı şükür. Aklınıza gelirse dikkat edin ama unutup yaparsanız da olmamış gibi devam edin hayatınıza 😊