Merhaba arkadaşlar. Aranızda hamileliğin ilk ayı hastalanıp antibiyotik kullanan veya kullanmış olan var mı? KBB doktorum crp 40 çıkmasına rağmen ilk üç ay antibiyotik önermiyorum diyor. Bu durumu yaşayan oldu mu? İlk hamileliğimde hiç hastalık geçirmedim şu an kafam çok karışık.