Cdem21 Nasıl gidiyor ben artık doğurmak istiyorum ya eşim asker oda yazık orda bekliyor izin kullanacak ama bende hiç bir belirti yok ya ne yapsam ki yürüyüş yapasım da gelmiyor😅
serycckdl Cdem21 benim eşimde asker oda bekliyor bizi ona göre izin alıp gelecek 😁 37 haftalığım bende , belki 1-2 haftaya olur doğum 🙃
Haticeozturkk Bende 38 haftalığım bol bol hurma maydonoz plates yürüyüş ve merdiven çıkıp iniyorum. Bugün nst düzenli sancılarım ve açılmalarım başladı
Cdem21 egeninincisii neden siz mi istediniz suni sancıyı yani yanlış anlamayın isteyince veriyorlar mı diye merak ettim bende 37+2 yim
egeninincisii Cdem21 Yok hayır doktoruma kalsa 39’u bekleyecektik ama şekerim var. Kilosu önden gidiyor, suyu sınırda. İğneler de işe yaramıyor artık. Dahiliye bölümü de doğumun başlatılmasını önerdi. Sezaryen istemediğim için suni sancı verecekler.
ssalihaemin Kızlar 37+1 haftadayız renkli ultrasona girmek istiyorum özelde acaba görebilir miyiz bebeği pozisyon değiştirmiş olabilir mi hemde anı kalsın istiyorum tonton renkli bir resim saklamak istiyorum 🙈🐣
serycckdl Cdem21 evettt 😁 bende bilmiyorum çocuk ne zman isterse diyorum ama eşim gelmekte daha sabırsız 🙃
Ayse-33 Cdem21 Bence hiç acele etme doğması için ben 6 gün önce doğum yaptım 39+1 de normal doğum suni sancı olmadan açılmam oldu tam zamanını tamamladığı için bebeğim emmede hiç zorluk yaşamadı direk ilk seferde emdi ve süt geldi çok şükür erken doğması için kendini zorlama derim.
ssalihaemin Cdem21 bende merak ettim gerçekten şimdi gidip boşuna para vermekte istemiyorum eğer pozisyon uygun değilse