Kızlar herkese selam.. 31 haftalıkken suyum gelmişti antibiyotik falan kullanmıştım. Ciğer geliştirici de olmuştum.. Şuan 35 haftalığım ama alt tarafımda bişey varmış içeride gibi hissediyorum. Böyle bişey başına gelem var mı ? Acaba açılmam mı oldu diyorum😨